NOWA ODSŁONA FORUM i Serwera

Start Beta-Testów niedługo sie odbedzie
Juz teraz sie zapisz na Beta-Testera!.

Informacje o serwerze

Nazwa Serwera: Sword Art Online

Ip Serwera: niebawem podamy

Wersja Serwera: 1.12 - 1.13.2

White-List: Nie

Status Serwera: Chwilowo Offline



Wątek zamknięty 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Forum
#1
§1 Postanowienie ogólne


1. Każdy zarejestrowany użytkownik zobowiązany jest przestrzegać niniejszego regulaminu.

2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

3. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i poinformowania o tym użytkowników.

4. Administracja ma prawo karać użytkowników za czyny, które nie zostały uwzględnione w regulaminie, jeżeli działają one na szkodę forum.



§2 Konto



1. Dozwolone posiadania maksymalnie jednego konta.

2. Administracja nie odpowiada za włamania na konto.

3. Nazwa użytkownika nie może zawierać wulgaryzmów oraz znaków specjalnych.

4. Zabrania się używania wulgarnego/erotycznego avatara



§3 Zachowanie.



1. Zakaz wysyłania wszelkiego rodzaju spamu/flood'u.

2. Zakazuje się używania wszelkich wulgaryzmów czy niepoprawnego słownictwa.

3. Zakaz rozprzestrzenianie treści erotycznych/nazistowskich.

4. Zakaz podawania danych osobowych innych użytkowników forum (imię, nazwisko, adres itp.) bez ich zgody.

5. Nie dopuszcza się prowokowania i wywoływania kłótni.

6. Zabronione jest ubliżanie innym użytkownikom.





§4 Wątki i posty



1. Każdy wątek powinien znajdować się w odpowiednim dziale.

2. Przed założeniem wątku nakazuje obowiązek upewnienia się czy taki sam (bądź podobny) nie został już stworzony.

3. Jeżeli administracja uzna wątek za wyczerpany, ma prawo do zamknięcia go.

4. Zabrania się pisania postów nie wnoszących nic do tematu.

5. Nakazane jest korzystanie z podanych wzorów. Posty, w których owy wzór nie zostanie zastosowany będą usuwane.

6. Niedopuszczalne jest kopiowane wątków innych użytkowników.

7. Nazwa tematu powinna odnosić się do treści samego posta.

8. Zakaz odpowiadania na wątki z prośbą o unbana. Na owe posty może odpowiadać tylko administracja.

9. Prośby o odbanowanie pisać można co 7 dni (czas liczy się od negatywnego rozpatrzenia poprzedniej prośby). 

10. Prośbę o odbanowanie może napisać gracz, który dostał bana na więcej niż 5 dni. 





§5 Podania



1. Podanie może napisać każdy gracz, który spełnia wymagania wiekowe (administracja może przymknąć oko na wiek lekko poniżej wymaganego), oraz nie posiada na swoim koncie żadnych kar.

2. Administracja ma 20 dni na rozpatrzenie podania.

3. Odstęp czasowy między napisaniem kolejnego podania wynosi 2 miesiące (ok. 60 dni). Czas liczy się od momentu odrzucenia poprzedniego podania.

4. Administracja ma sobie prawo do odrzucenia podania bez podania konkretnego powodu.

5. Użytkownicy forum mają możliwość określenia swojego stosunku do podania, pisząc konkretnie czy są za lub przeciw, aby konkretna osoba znalazła się w gronie administracji.





§6 Postanowienie końcowe



1. Każdy użytkownik łamiący regulamin zostanie ukarany.

2. Wszystkie kary wymierzane są według nieokreślonego taryfikatora.
Wątek zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości